sobota 13. ledna 2024

Prosinec 2023 - Přírůstky do mé knihovny

Konečně vám ukážu mé nové knihy, které se ke mě dostaly v prosinci. Dostala jsem vcelku dost knih k Vánocům, ale i na recenzi a já sama jsem si koupila jen jednu knihu.

OCELOT, METAFORA a Antikvariát
Od nakladatelství Ocelot jsme dostala dvě knihy. POZNÁMKY K POPRAVĚ - mám ráda knihy o vrazích a na tuto novinku jsem byla fakt zvědavá. Druhá kniha je fantasy young adult MAGIE ZALITÁ JEDEM - poslední dobou mě dost baví fantasy young adult a zaujala mě anotace, tak jsem si řekla, že by budoucí duologie nemusela být špatná. Obě mám již přečtené a obě mohu doporučit!
Nakladatelství Metafora mi zaslala druhý díl KULT ze série Mentalista. První díl mě bavil, takže jsem další díl musela mít, ale nějak na něj teď nebyl ten správný čas. A knihu ŠIFRA MISTRA LEONARDA jsem si koupila za pár korun v antikvariátu.

NAKLADATELSTVÍ HOST
Dvě dětské vánoční knihy FIŠKUS A VÁNOČNÍ SKŘÍTEK a SNĚHOVÁ SESTŘIČKA. Sněhovou sestřičku jsem četla 2x, jednou když vyšla a podruhé minulý rok. Je to nádherná kniha a všem ji mohu doporučit! Fiškus je skvělý, ale více se mi líbí ty tenký více ilustrovaný knihy než tento dlouhý vánoční příběh. A jedna kniha pro dospělé čtenáře - historický román o naději a dvou pruských rodinách zatažených do válečné vřavy JANTAROVÉ SLZY.

DÁRKY K VÁNOCŮM
SUDETSKÝ DŮM 1 a 2 jsem sice četla, ale knihy doma nemám, takže si budu muset koupit tento rok trojku pokud vyjde, tak jak Štěpán Javůrek řekl. Pak jsem dostala knihu BUDU TI NABLÍZKU, což je třetí díl ze série, kterou nemám. Určitě si předešlé díly chci pořídit, jelikož mám od autora předešlou sérii a ta je skvělá, tak věřím, že i tato bude dobrá.

HARRY POTTER KOUZELNICKÝ ALMANACH - Nevěřila jsem, že ji přítel sehnal, pač nikde před Vánoci nebyla. Měla jsem velikou radost, že ji pro mě měl. Oba díly GERDY jsem dostala od kolegyně, tak jako knihu LEILA A POLÁRNÍ LIŠKA.

A nakonec jsem ještě dostala dvě knihy ze série o Tolkienovi od Davida Day. Určitě si koupím i ty další, protože je to skvělá série pro milovníky Hobita a Pána prstenů.

2 komentáře:

  1. Krásné knihy. Četla jsem Sněhovou sestřičku (překrásná - tu knihu miluju) a na Sudetský dům snad letos konečně přijde řada. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné přírůstky :) ten HP almanach je krásný :)

    OdpovědětVymazat