pátek 26. ledna 2024

Vinice ve Francii - Julie Caplin

Krásný den,
víkend je tady a já pracuji, ale i tak se mi podařilo dokončit pár recenzí a budu je postupně přidávat na blog. Nejprve bych vám ráda ukázala 10. díl ze série Romantické útěky - VINICE VE FRANCII od Julii Caplin, která tento díl psala ve stresujícím rodinném období. 
Jak už z názvu vyplývá, tak nás tentokrát autorka zavede do Francie. Těšila jsem se na další oddechový romantický příběh.
Jak se mi líbil? To se dozvíte v celém článku, kde můžete najít i anotaci knihy.

Anotace:
Vychutnejte si pravé šampaňské a máslové croissanty podávané s proslulým francouzským šarmem Hattie má zlomené srdce a cítí se mizerně. Když se jí naskytne příležitost pracovat dva měsíce na krásném sídle v oblasti Champagne, neváhá ani vteřinu a koupí letenky rychleji, než vyletí zátka z lahve šampaňského. Příprava velkolepého obřadu její sestřenice Gabby pro ni představuje šanci vypracovat se z pouhé asistentky na vyhledávanou organizátorku svateb. Proto se rozhodne zapomenout na trable s láskou a napnout všechny síly k uspořádání pohádkového dne. Nepočítala ovšem s jednou maličkostí… S úžasným Lucem, který neustále rozptyluje její pozornost. Podnikají spolu výlety po okolí, navštěvují místní trhy s delikatesami a užívají si pikniky mezi řádky vinné révy.
Možná za to můžou bublinky, možná Lucovo kouzlo, ale Hattie začne přemýšlet, jestli jde jen o chvilkové poblouznění, nebo snad o něco víc.

Recenze:
Knihu přeložila Ivana Čejková, která překládala i Domek v Irsku. Skvělý překlad, díky kterému se obě knihy četli velice dobře a rychle. Příběh mě do sebe tak vtáhnul, že jsem ho musela přečíst na jeden zátah.

Krásnou obálku opět připravila Kateřina Brabcová.
_____________________

O příběhu:
Hattie se právě rozešla se svým dlouhodobým přítelem a odjela si vyčistit hlavu do Francie, kde ji čeká příprava svatby pro svou sestřenici Gabby na krásném sídle v oblasti Champagne. Jenže na sídle žije krásný muž Luc. Že by se do něj na první pohled zamilovala? Díky němu pozná krásy Francie, ochutná místní delikatesy a francouzské jídlo. Samozřejmě ochutnávají vína a šampaňské. Přípravu svatby se jí někdo snaží zmařit, ale Hattie si se vším dokáže poradit. Uskuteční se vysněná a luxusní svatba? Zůstane Hattie ve Francii s Lucem?
____________________

Po dočtení jsem si říkala, že je tento díl dle mého názoru nejvíce romantický a zařadila bych knihu do červené knihovny. Očekávala jsem více vína, pěstování vína či samotnou tvorbu vína. V knize bylo, ale více jídla, lásky a Hattie neustále řešila zda se vrátit k bejvalému nebo rozvíjet nový vztah.

 Názvy jídel jsem si musela hledat na google, abych věděla o jakém jídlu právě mluví. Zjišťovala jsem si o nich i informace a to mě na knize bavilo asi nejvíce.
_____________________

Plno lásky, dobrého francouzského jídla a vína. Jako oddechovka dobrý. Pokud máte rádi romantiku, tak se vám kniha bude líbit.

Znáte sérii Romantické útěky?
Celou sérii doporučuji pro milovníky romantiky.

Knihu VINICE VE FRANCII  vydal: 




5 komentářů:

  1. Na mě působí romanticky celá tahle série - jako odpočinkové čtení mi to přijde ideální. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Jak na romantické příběhy zas až moc nejsem, tak tahle série se čte dobře - právě díky popisům prostředí a jídla. Ale chce to mezi jednotlivými knihami odstup - dějově jsou poměrně průhledné ;-). U Vinice ve Francii mi trochu vadila na nakouslá a neukončená linka s tajemstvím sklepů.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto jsem ještě nečetla, ale mám ji v plánu, její knížky mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Terce výše jsem si knížky od Caplinové zamilovala. Takže se těším, až mi i tento titul padne do ruky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat