čtvrtek 14. března 2024

Glanc box JARO 2024

Krásný večer,
konečně jsem se dostala na počítač, abych mohla sepsat článek o novém GLANC BOXU. Těšila jsem se na něj jako vždy, protože je to pro mě vždy milé překvapení. Jedná se o box s drogérií a kosmetikou. Doufala jsem, že v boxu nebudou kapsle na praní, protože těch mám ještě hodně a nevyhovují mi. Naštěstí v boxu bylo něco jiného, tak jsem si oddechla. Opět dali do boxu Top Class, časopis, do kterého jsem jen nakoukla a dala jsem ho do naší knihobudky.
A co nakonec bylo v boxu? Mrkněte do celého článku.

SPRCHOVÝ GEL S BIO ALOE VERA SIMPLE JOYS LOVE NATURE ORIFLAME (129,90Kč) - Hodně dlouho jsem od této značky neměla kosmetiku, dříve jsem ji používala dost často, jelikož u ní dělal můj kamarád. Tak jsem zvědavá, jak se tato značka změnila a zda mi bude sprchový gel vyhovovat.
L´ORÉAL PARIS ELSEVE BOND REPAIR (279,90Kč) - Bezoplachová péče, tak na ní jsem zvědavá. Já mám totiž s bezoplachovou péčí špatné zkušenosti, pokaždé mi z umytých vlasů udělali mastné vlasy a to si dávám tuto péči jen do délek a menší množství.
LA RIVE VANILLA TOUCH (115Kč) - Extra vanilková sladká vůně, stačí jednou stříknout a každý vás ucítí. Voní mi jen chvilku, pak už mi vůně leze trochu krkem a po čase si říkám, že voním jako stromeček do auta.
MAGIC CBD RTĚNKA MĚNÍCÍ BARVU DERMACOL (199Kč) - Takovou rtěnku bych si nikdy nekoupila, jelikož byla v boxu, tak jsme ji zkusila a jsem mile překvapená. Mám zelenou rtěnku. Dělá krásné rty, změní se mi na rtech do krásné červenorůžové barvy, nevysušuje a na rtech je velice příjemná. A taky vydrží děsně dlouho.

LENOR - Nekupuji ani jeden, ale značku Lenor kupuji pořád. Mají nádherné vůně a vydrží dlouho. Provoní příjemně celý byt a nejsou nepříjemné na oblečení. Ráda vyzkouším tyto vůně a uvidím, zda je budu kupovat pak, jelikož mám své oblíbence, tak nevím jestli je něco předčí. 
VELVET EXCELLENCE KAPESNÍČKY (39,90Kč) - Kapesníků není nikdy dost. Koupila jsem si dvoje a další den jsem našla jednu krabičku v boxu. Nevadí, jak říkám, kapesníčků není nikdy dost. Značku znám a kvalita je dobrá.
PULIRAPID ČISTÍCÍ PROSTŘEDEK VE SPREJI NA REZ A VODNÍ KÁMEN (69,90Kč) - Spreje kupuji od jiné značky, ale ráda vyzkouším i jinou značku. Vypadá dobře, tak snad bude i účinný.
ABSORPČNÍ SÁČKY PROTI VLHKOSTI (129Kč) - Tak toto vypadá hodně dobře, určitě ráda vyzkouším. Asi sáček šoupnu do botníku. Škoda, že není větší, to bych si ho dala do auta.

Box byl fajn, jsem ráda za aviváže, rtěnku a bezoplachovou péči, také ráda vyzkouším.

A co na něj říkáte vy?



4 komentáře:

  1. Já bych se naopak bez aviváží obešla - používám je zřídka a v boxu bývají často, tak se mi tu trochu hromadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc hezký box. Líbí se mi tvé první dojmy z produktů. Dermacol rtěnka by tedy překvapila i mě, a bezoplachové produkty na vlasy - mám stejné zkušenosti. Měj hezké jarní dny. ☘🪻

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíc zaujala ta rtěnka měnící barvu. Ale ani sprcháč, aviváž či papírové kapesníky se neztratí.

    OdpovědětVymazat