sobota 9. března 2024

Leden a únor 2024 - Přírůstky do mé knihovny

V lednu jsem si koupila jen jednu knihu a jednu knihu jsem dostala, tak jsem si říkala, že přírůstky za leden spojím s únorem. Za dva měsíce se mi doma sešlo 12 nových knih.

MEGAKNIHY a DÁREK K VALENTÝNU
V lednu jsem si koupila na megaknihách knihu VZESTUP DRAKA. Kniha je nádherná a už se těším až se do ní pustím. Přítel ví, že mi má místo náušnic kupovat knihy, a tak mi k Valentýnu donesl krásnou květinu a dvě knihy do sbírky TOLKIENOVY BITY a TOLKIENŮV ATLAS.

HOST, MEGAKNIHY a LUKÁŠ KŘIŠŤAN
Na začátku února jsem dostala fantasy příběh KOPÍ PROTNE VODU od Simona Jimeneze, kterou vydalo nakladatelství HOST. Z e-shopu MEGA KNIHY jsem dostala na recenzi skvělou knihu DO LESŮ, která pojednává o jedné židovské rodině, která se ukrývala v Bělověžském pralese. A přímo od autora jsem dostala True Crime BESTIE V UNIFORMĚ, kterou jsem již zrecenzovala. Určitě se mrkněte na mou recenzi.

GRADA a BAMBOOK
Dva úžasné fantasy komiksy. VLKOCHODCI a PÍSEŇ MOŘE. Jsou krásné a filmy též. A od Grady jsem dostala kuchařku ZELENINA Z JEDNOHO HRNCE, nádherná kniha, tak zkouším a zkouším nové recepty.

KNIŽNÍ KLUB, HOST a DÁREK K SVÁTKU
Kultovní fantasy příběh POSLEDNÍ JEDNOROŽEC. Film jsem jako dítě milovala, viděla jsem ho u babičky snad milionkrát. Jsem ráda, že knihu vydali znovu a já ji tak mohu mít ve své knihovně. K svátku v únoru jsme dostala od kolegyně dětskou nádhernou knihu KŘÍDLOČKY a od Hostu jsem dostala třetí knihu od Sophie Andersen ZÁMEK Z PAVUČINY KOUZEL a nádhernou knihu ŽIRAFY MAJÍ VELIKÁNSKÉ SRDCE.

3 komentáře:

  1. Krásné knížky. Žirafy mají velikánské srdce jsem viděla na Facebooku nakladatelství Host - nádhera. Tak krásná, že bych si ji i přečetla. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mne Tolkienovy bitvy a Tolkienův atlas - syn je milovník Tolkiena, tak by to pro něj mohl být fajn dárek.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlkochodce už mám vyhlédnuté v knihovně, ale musím si počkat, až se dostane na mě řada :) a ta kniha Žirafy mají velikánské srdce je krásná, přemýšlím o jejím pořízení, ale zatím jsem v ní jen listovala a odolala :D

    OdpovědětVymazat