neděle 9. června 2024

Květen 2024 - Přírůstky do mé knihovny

Dneska se mrkneme na knihy, které jsem získala v květnu.

LEVNÉ KNIHY - Na začátku měsíce jsem navštívila Levné knihy vedle ve městě a neodolala jsem knize LÁGR, stála asi 79Kč, tak jsem ji tam nemohla nechat. Krásná obálka a anotace vzadu mě zajala, tak nebylo, co řešit.
COSMOPOLIS - Dostala jsem v květnu i dvě knihy na recenzi. 8. díl od Roberta Bryndzy - ANDĚL SMRTI a young adult JEN PĚT PŘEŽIJE, od této knihy očekávám napínavý příběh.
METAFORA - I Metafora mi zaslala recenzák ANNA O. Nic moc o knize zatím nevím, ale v originále mě tenkrát zaujala, tak snad to bude fajn čtení.
MARTINUS - Od Martinusu jsem zase dostala poukaz za Knihovrátek, tak jsem si objednala knihu o Otilii Vranské. Na knihu jsem byla fakt zvědavá. Je skvěle zpracovaná.
OCELOT - V květnu jsem dostala i jednu dětskou knihu. Jedná se o knihu od nakladatelství Ocelot - EMMA je krásná kniha, nejen díky ilustracím.
ALZA - Kniha, která byla snad všude. Jedno nakladatelství ji odmítlo vydat a to další se toho nebálo a knihu vydalo. Musela jsem ji mít a udělat si na ní vlastní názor.

4 komentáře:

  1. Četla jsem Bryndzu a nezklamal. Na Emmu jsem viděla recenzi na jiném blogu a moc se mi líbí obrázky

    OdpovědětVymazat
  2. Emma má kouzelné ilustrace. :) Anna O. se mi líbila a stejně tak můj oblíbený Bryndza. :)

    OdpovědětVymazat
  3. také jsem si pořídila knihu Nevratné poškození, jsem na ni opravdu zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anna O. by mohla být zajímavá. Na novinku od Bryndzy se moc těším. 🙂

    OdpovědětVymazat