pátek 19. července 2024

Brand box Family - léto 2024

Krásný večer.
S Glanc boxem mi dorazil i BRAND BOX. Měla jsem po cestě domů hroznou žízeň, tak jsem si hrozně přála, aby bylo v boxu nějaké dobré pití a vyplnilo se to. Dokonce v boxu bylo pití, které vůbec neznám. Jaké?
Mrkněte do celého článku.

Big Shock! Ice tea (3x 330 ml - 31,90/ks) - Ledové čaje od Big Shock? To vidím poprvé. Už jsem všechny ochutnala a nejvíc mě zaujal ten oranžový, což je příchuť broskev. Ostatní také nejsou špatné, ale nejvíc mi chutná broskvový. Už jsem si ho i koupila v obchodě ve velké petce. 
Ajvar Podravka (310 g - 53,50) - Určitě využiji. Ajvar je fajn na různé způsoby a tento HOT se bude hodit na nějakou masovou směs na topinku třeba.

Pom-bär Oven Minis Intersnack (70 g - 29,90) - Klasické brambůrky od Pom-bär mi moc nechutnají a tyto menší mi tak nejedou, jsou na mě tvrdé. Mám raději měkčí klasické bramborové lupínky.
Tradiční tyčinky originál Havlík (90 g - 16,90) - Tak tyto tyčinky mám naopak ráda, i když jsou tvrdší. Už byly v boxu několikrát, jsou super.
Trvanlivé tyčinky solené Havlík (150 g - 34,90) - Klasika spojená se Silvestrem. Nikdy jsem je nemusela, ale občas na ně je chuť, hlavně k červenému vínu.

Finn Crisp s kmínem (200 g - 54,90) - Neznám. Ráda vyzkouším. Se sýrem budou určitě moc dobré, jinak si takové dietní placky nekupuji. Mám raději klasický čerstvý chléb.
Bonduelle Good Lunch (250 g - 89,90) - Přesně toto ukazovala na instagramu jedna slečna a dost mě to zaujalo, jsem moc ráda, že jsem to nešla v boxu, protože jsem to ještě v obchodě neviděla nebo jsem špatně hledala.
Spekulatius koření Vitana (18 g - 24,90) - Nemám moc dobré zkušenosti s kořením na sušenky, jednou jsem nějaké měla a byl v tom pepř a díky tomu pak byly sušenky hodně pikantní. Tak uvidíme, jaké bude toto koření.
Yumchi Beavia (200 g - 149 Kč) - Na česká i exotická jídla. Vždy po ruce k rychlému dochucení. Stačí pár lžiček, je velmi silné chutě a koncentrace. To vypadá hodně dobře. Vyzkouším na masovou směs.
Bombus Crunchy Protein - Rapsberry (50 g - 31,90) - Nemám ráda proteinové čokoládové tyčinky, určitě si jí dá přítel, ale jinak vypadá docela dobře a lákavě.

Já jsem vcelku spokojená, nejvíc mě zaujala omáčka od Beavia.
A co na box říkáte vy?

3 komentáře:

  1. Zajímavé výrobky.Pití také vůbec neznám,ale ledové čaje mám jinak ráda.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. tak tento box by se mi taky líbil :) protein tyčinku bych taky darovala, ale jinak bych všechno minimálně ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem nakoukla do krabice, Ronnie!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat