středa 17. července 2024

Glanc box - léto 2024

Zdravím!
Jak si užíváte pařáky? Já pracovně, bohužel musím ještě vydržet, než také odjedu na dovolenou.
Dneska mi dorazil letní GLANC BOX, ve kterém byl časopis SVĚT NA DLANI. Měla jsem čas, tak jsem produkty hned nafotila a napsala článek. 
Co bylo tentokrát v Glanc boxu?
Mrkněte do celého článku.

Dove Advanced Care deodorant (150 ml - 149,90) -  Letní limitka s vůní aloe a vodních růží. Zajišťuje 72 hod. ochranu proti potu a zápachu. Já si už nějakou dobu kupuji jen pánské deodoranty, jelikož mi ty pro ženy nějak nesedí, po chvilce, co se zpotím se cítím a u mužských se necítím skoro vůbec, nevím čím to je, ale určitě tuto novinku vyzkouším.
Borotalco Pure (150 ml - 99 Kč) - Měla jsem snad všechny typy deodorantu od této značky a ani jeden nezabránil zápachu potu. Podaruji mámu.
Depilační krém pro citlivou pokožku (100 ml - 119 Kč) - Depilační krém je vyvinut speciálně pro odstranění chloupků z citlivé pokožky, snadno se aplikuje a obsahuje mandlový olej a panthenol. Jako teenager jsem tyto krémy používala často, teď používám strojek nebo žiletku, ale určitě krém vyzkouším.

Ajax čistící spray Strong&Safe (500 ml - 80 Kč) - Podobné spreje si kupuji od značky Sanytol, ale tento je zvláštní tím, že je bezpečný, můžou se s ním čistit povrchy se kterými přijdou do styku děti a zvířata. Vyzkouším, ale asi zůstanu věrná Sanytolu. Od Ajaxu si kupuji přípravky na podlahu.
Chilli No Rinse Protect (100 ml - 149 Kč) - Tak tuto pěnu vidím poprvé. Nastříká se na toaletní papír a umyjete si intimní místa. Je to bezoplachové, takže ideální třeba na stanování. Určitě vyzkouším na dovolené. Po celodenním výletě to bude fajn, když se dostanu do sprchy až pozdě večer.
Vůně Air Wick Active Fresh (228 ml - 299,90) - Super, zrovna nám doma náplň došla. Jsme s tímto produktem spokojeni, kupujeme další a další vůně. Krásně provoní byt.

Jelení lůj (4,5 g/ks - 47 až 63 Kč/ks) - Tak ty se teď fakt hodí, jelikož mám z toho vedra šíleně popraskané rty. Třešňový poputuje dál a ostatní si nechám. Zaujal mě hlavně ten žlutý, jelikož má SPF 30, tak jsem zvědavá zda bude něčím lepší než ty ostatní.
Miracle Cream Juvena (25 ml - 1650 Kč) - Krém od luxusnější značky by měl hydratovat, vyživovat a zlepšovat elasticitu kůže. Stávající vrásky by měl redukovat a zabraňovat vzniku nových, také by měl redukovat tvorbu pigmentových skvrn. A asi to nejlepší, obsahuje výtažky z pravého hedvábí. Ráda vyzkouším, ale myslím si, že už jsem toto cestovní balení měla.
Ziaja sprchový peeling (200 ml - 149 Kč) - Značku Ziaja si normálně nekupuji, ale když je nějaký produkt v boxu, tak ho moc ráda vyzkouším. Peelingy na tělo mám moc ráda a tento s pomerančovým máslem vypadá opravdu dobře, hned večer ho vyzkouším.

Já jsem s boxem spokojená.

A co na něj říkáte vy?

3 komentáře:

  1. Měla jsem box taky a byla jsem s obsahem spokojená. Nevyužiju jen depilační krém, jinak všechno ano, i když něco až časem...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle box vypadá skvěle. Super obsah. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. chodíme se synem hodně k vodě, ale těším se, až se ochladíme na horách :) jinak box vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat