pondělí 15. července 2024

Přečtené knihy za červen 2024

Konečně jsem se dostala i k článku o přečtených knihách za červen. Byl to fajn měsíc, přečetla jsem toho docela dost.

HOLKY JAKO NITKY - Příběh podle skutečnosti. Tři holky se proslavily díky své extrémní štíhlostí. Dvě umřou a třetí je 10 let nezvěstná. Je také mrtvá? Skvělá jednohubka.
KRUŠNOHORSKÉ OSUDY - 25 příběhů z historie Krušných hor. Bohužel jsou příběhy velice krátké, že jsem si musela plno informací dohledat, ale jinak je kniha krásně zpracovaná.
TROPICKÉ NOCI - Hodně krátký psychologický thriller, který má sice atmosféru skvěle vykreslenou, ponurou, tíživou a dost psycho. Je to spíše povídka.
TŘETÍ TERAPIE - Má první kniha od autorky. Byla skvělá. Dva příběhy se v knize propletou a oba se vypořádávají s pocitem viny.

PACANKA - Hlavní hrdinka hodně chlastá a souloží s každým, kdo o ní projeví alespoň malinký zájem. Přesto můžeme sledovat její hluboké myšlenkové pochody, za hledáním sebe sama a správné cesty. Zvláštní příběh, ale četl se dobře.
JEN PĚT PŘEŽIJE - Vyšponovaná atmosféra, nervy na dranc, boj o život v malém karavanu...bavilo mě to. Přesto, že se mi kniha líbila, tak bych ji doporučila především mladším čtenářům.
OPRAVDOVÉ ZLOČINY 3 - Poslední díl ze série o skutečných zločinech. Za mě nejzajímavější díl, jelikož obsahoval nejvíc případů, o kterých jsem nevěděla.
NA TRÁPENÍ NEBYL ČAS - Kniha rozhovorů s politickou vězeňkyní padesátých let. Kniha přibližuje její život za protektorátu, po válce i po únoru 1948, okupaci Československa roku 1968 a normalizace...skvělá kniha.

DENÍK PUBERŤAČKY - Tak toto bylo doslova hustý. Dokonce je i film, ale ten jsem neviděla. Kniha je krásně zpracovaná i po grafické stránce.
KDYŽ ANDĚLÉ DŘÍMAJÍ - Čtivý postapokalyptický román inspirovaný covidovou pandemií. Bylo to dost děsivý.
SLADKÁ CHUŤ TEMNOTY - Škoda, že jsou dva díly. Autorka mohla tyto dva díly spojit, aby byla jen jedna kniha a ze dvojky mohla ubrat třeba sto stran. A doufám, že se nerozhodne časem napsat další díl. Jednička byla kouzelná, magická, ale o dvojce nemohu říct, že by byla kouzelná. Sice se dozvíme konec celého příběhu, ale tři čtvrtě knihy byla nudnější. Více v recenzi TADY.
PODÍL VINY - Nečekala jsem tak dobrou detektivku. První díl ze série jsem si vzala na čtení, protože byl třetí díl nominovaný na Magnesia Litera a já si ho chtěla přečíst, ale kdo by četl hned první díl...tak jsem zkusila jedničku a byla jsem mile překvapená.



3 komentáře:

  1. Páni, to je pořádná řádka přečtených knih 😊😊

    OdpovědětVymazat
  2. To je pořádná hromádka přečtených knih. 🙂 Já jsem teď ráda, když přečtu jednu za měsíc.

    OdpovědětVymazat