neděle 14. července 2024

Přečtené knihy za květen 2024

A dnes se podíváme do minulosti. Jaké knihy jsem přečetla v květnu?

ČTVRTÉ KŘÍDLO - V květnu jsem tuto knihu chtěla dočíst, přečetla jsem ještě pár stran a bohužel jsem knihu odložila. Já nevím proč, ale asi to bude tím, že to byl totální hit a každý knihu chválil, ale mě se vůbec nelíbila.
JAK ULOVIT MALOU ŠTIKU - Tajemný příběh s detektivní zápletkou založený na milostném dramatu se nebude líbit všem, je hodně zvláštní a těžší na čtení. Myslím si, že ho plno čtenářů nepochopí.
NAPOŘÁD EMILY - Osud se s Emily rozhodně nemazlí, ale příběh mi přišel bez emocí. Moc se mi kniha nelíbila.
LEGENDY KRIMINALISTIKY - Zákulisí vyšetřování nejznámějších zločinů 90. let. Případy autor přibližuje díky policistům, příbuzným obětí, ale i samotným vrahů.

MLADÁ DÁMA - Pokud máte rádi young adult akční fantasy s draky, tak po knize určitě sáhněte. Napínavá pohádka mě okouzlila. Recenze ZDE.
ASTRID LINDGRENOVÁ - Jednoduchý a velice čtivý příběh švédské spisovatelky Astrid Lindgrenové. Bohužel neobsahoval ty nejdůležitější fakta. Více v recenzi TADY.
TI, CO SE V PRACH OBRÁTILI - Třetí díl ze série Přízraky z Michiganu. Zatím nejlepší díl.
OTILIE VRANSKÁ - Skvělá kniha, obsahuje rekonstrukci šíleného a zvráceného případu Otilie. Nová fakta, perfektně zpracované.

ANDĚL SMRTI - Detektivky od Roberta jsou sice jednodušší, ale zato jsou napínavé, skvěle napsané a velice čtivé. Autor dokáže čtenáře udržet v napětí od začátku do samotného konce. Osmý díl byl dle mého názoru daleko lepší než sedmý. Více v recenze TADY.
SVÁTEK HADA - Příběh inspirovaný skutečným vyprávěním. Silný příběh tří kamarádů, Podkarpatská Rus, 2. sv. válka, mrazivá Moskva a poválečná doba v Čechách. Skvělá kniha.
NEVRATNÉ POŠKOZENÍ - Kniha je 4 roky stará a autorka popisuje tehdejší problematiku v Americe. Zajímavý přehled o tranzici, lécích na potlačení puberty atd..za mě jsou sociální sítě velký problém.

3 komentáře:

  1. na Čtvrté křídlo a Nevratné poškození se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych si přečetla Astrid a Svátek hada. Těším se i na Anděla smrti. 🙂

    OdpovědětVymazat