úterý 2. července 2024

Červen 2024 - Přírůstky do mé knihovny

Krásný večer!
V červnu se ke mě dostalo 11 knih. V létě snad nakupovat nebudu, pomalu nemám kam dávat knihy, i když plno knih posílám dál.

LEVNÉ KNIHY - V levných knihách jsem byla překvapivě několikrát. Poprvé jsem odcházela s knihou NOC od Elie Wiesel, která stála 129Kč. Tu jsem si chtěla přečíst už když vyšla, tak se na ní těším. Podruhé mě zaujala kniha EXORCISMUS, jedná se o druhé vydání, má to být skutečný případ vymítání démonů, tak na to se také těším. A poslední knihu jsem si koupila při čekání OSTROV ZTRACENÁCH VZPOMÍNEK. Knihu jsem měla v ruce v práci, váhala jsem zda ji číst, ale teď jsem si byla jistá, že ji potřebuji. Doufám, že i ta bude dobrá.
COSMOPOLIS - Z tohoto nakladatelství jsem dostala další díl ze série Romantické útěky, tentokrát nás spisovatelka zavede do Francie. Budu ji číst teď někdy, až bude venku krásně. A druhou knihu, kterou jsem si u nich vybrala je VYPRAVĚČKA Z OSVĚTIMI.
HOST - Pacanka, Utonulý kraj a Ignis Fatuus...tak tyto tři knihy jsem dostala na recenzi přímo od Hostu. Pacanku jsem už přečetla a horor od Petry Klabouchové právě čtu. Dostala jsem i jednu dětskou knihu, kterou jsem obdivovala u nás v práci a musela jsem ji mít i doma. CESTA KOCOURKA CHLOUPKA je nádherná.
MARTINUS - Zase jsem posílala nějaké knihy do knihovrátku, tak jsem si za poukázku objednala NA TRÁPENÍ NEBYL ČAS a COLUMBINE.




3 komentáře:

  1. Zaujal mne horor od Petry Klabouchové.

    OdpovědětVymazat
  2. na knihu Cesta kocourka Chloupka jsem se dívala, ale nezaujala mě :) a Klabouchovou mám teď také rozečtenou a je to zajímavé čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla bych si Vypravěčku z Osvětimi. 🙂

    OdpovědětVymazat