pondělí 8. července 2024

Přečtené knihy za duben 2024

Krásný den,
chtěla jsem napsat článek o přečtených knihách za červen, jenže jsem zjistila, že jsem nějakým nedopatřením nenapsala články o přečtených knihách za duben a květen. To jsem teda pěkně ve skluzu.
Takže si dneska připomeneme knihy, které jsem přečetla v dubnu.

ZABIJ,NEBO ZEMŘI - Napínavý, akční a skvěle vymyšlený thriller. Ani jednu kapitolu bych nevymazala, autorka prostě umí psát. Byla to fakt jízda, doporučuji!
ROAD TRIP SEXUÁLNÍ VÝCHOVA - Seriál je skvělý, je fakt praštěný, pobaví. Kniha byla velice jednoduchá a přesto mě bavila. Byla to pro mě ta správná oddechová kniha.
ČURDA Z HLÍNY - Tři příběhy zrádců, tedy tři krátké dokumenty z protektorátu. Skvěle napsané.
MRAZIVÉ KREMATORIUM - Šílené a dech beroucí vzpomínky na vězení v koncentračních táborech Osvětim, Fürstenstein a Dörnhau. Kniha poprvé vyšla v roce 1950, byla jsem ráda, že se konečně přeložila i do češtiny.

KOSTI POD MECHEM - Originální fantasy od české autorky. Povedená a vřele doporučuji.
DEVATENÁCT PAŘÁTŮ A JEDEN TEMNÝ PTÁK - Opravdu zvláštní povídky, bohužel se mi líbilo jen pár povídek. Převažovaly v knize povídky, které se mi nelíbily.
ZMIZENÍ SÁRY LINDERTOVÉ - Young adult z edice Hvězda inkoustu. Židovské náboženství, podsvětí, napětí a plno zvratů. Příběh byl hodně démonistický, ale četl se velice dobře, jen bych ho doporučila mladším čtenářům.
SESTRY POD VYCHÁZENÍM SLUNCEM - Silný příběh zdravotních sester, které přežily zajatecký japonský tábor. Příběh je psán velice mírně, nečekejte dech beroucí scény. Zajímavý příběh podle skutečné události. Dokonce je na tento příběh natočený film Cesta do ráje.

OČIMA KRIMINALISTŮ - Hodně slabá kniha, nic nového jsem se nedozvěděla.
ČTVRTÉ KŘÍDLO - V dubnu jsem přečetla půlku a říkala jsem si, co je na knize tak wow. Byla jsem zvědavá, co na knihu řeknu až ji dočtu.

3 komentáře:

  1. Stihla jsi jich přečíst opravdu dost. Já jsem ráda, když jich tolik stihnu za rok :D I když poslední knížku jsem přečetla během 48 h. Hodně záleží na tématu no.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. na povídkovou knihu Devatenáct pařátů... se taky chystám a Čtvrté křídlo mám doma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mrazivé krematorium si nedávno koupila sestra.

    OdpovědětVymazat