pátek 12. července 2024

Vila v Itálii - Julie Caplin

Krásný večer! 
Všude jsou bouřky, jen u nás nic. Spadne vždy jen pár kapek a hned je klid. Hic je šílený, tak jsem měla chuť po detektivkách a jednom thrilleru na něco letního a jednoduššího. Sáhla jsem tedy po novince od Julie Caplin - již 11. díl ze série Romantické útěky - VILA V ITÁLII. Tentokrát nás autorka zavede do Itálie. Zhltla jsem příběh na jeden zátah a moc jsem si ho užila.
Anotace i má recenze v celém článku.

Anotace:
Lia vždy snila o tom, že navštíví tyrkysově modré pobřeží Amalfi. Tenhle její sen ale nikdy nezahrnoval setkání s vlastním otcem, o jehož existenci neměla ani tušení. Teď však stojí před branami nádherné vily v Itálii, do které ji odmítají pustit. Díky staré fotografii dokáže, že je opravdu dcerou italského herce Ernesta, a situace se změní. Otcův manažer Raphael, naprosto neodolatelný mladý muž s nepřístupným výrazem, se ji rozhodne nespustit z očí a doprovází ji na každém kroku. Kdoví o co téhle cizince s kouzelným úsměvem a nádherně vlnitými karamelovými vlasy vlastně jde.

Dokážou romantické procházky a vychlazené drinky i přes počáteční rozpaky zažehnout mezi Liou a Raphem jiskru? Atmosféra je stále žhavější a není to jen kvůli horkému středomořskému slunci.

Recenze:
Knihu přeložila Michaela Martinová, která ještě nepřekládala v této sérii. Bála jsem se, že to nebude dobré, ale dobré to bylo. Překlad byl fakt skvělý, příběh se četl velice dobře a rychle. 
Celkově byl příběh pohlazením po duši - nefalšovaná romantika. Uznávám, že je tento díl jeden z nejlepších. Ideální čtení na letní dny, pro mě to byla vyloženě letní jednohubka.
____________________

O příběhu:
Hlavní hrdinka Lia zjistí, že její otec není jejím biologickým otcem. Matka jí dá starou fotografii s biologickým otcem a řekne ji, kdo to je. Lia je naštvaná, že ji matka lhala, a proto se vydá do Itálie, aby pravého otce poznala. Při hledání pozná manažera otce Raphaela, kterého už viděla v Anglii, jenže ji Raphael nevěřil, že by mohla být dcerou právě herce Ernesta. A teď zjišťuje, že je opravdu jeho dcerou a on je Ernestův nevlastní syn, Ernesto si vzal totiž jeho maminku. Lia poznává krásy Itálie, italskou kuchyni, svého pravého otce a jeho rodinu. Samozřejmě poznává i Raphaela, který zezačátku není vůbec rád, že by měla být v jeho rodině.
____________________

Strašně moc se mi líbilo, že se na začátku Lia s Raphaelem nemuseli, docela se jakoby nesnášeli, ale stejně bylo očividné, že tam mezi nimi něco je. Romantické a příjemné čtení. Já normálně romány nečtu, ale občas není na škodu přečíst si něco takového.
Dále se mi líbilo povolání hlavní postavy Liy, která je umělkyní, je textilní výtvarnicí a díky cestě do Itálie dostává zajímavé zakázky.

Jedná se o jednoduchou romantiku, od začátku víte, jak příběh dopadne, ale za mě to bylo příjemné čtení. Na léto ideální. 

Pokud hledáte romantiku na léto, tak doporučuji ze série Pláž v Chorvatsku a Vila v Itálii.

Znáte tuto romantickou sérii Romantické útěky?

Knihu VILA V ITÁLII  vydal: 


7 komentářů:

  1. Jsem po operací očí a teď čtu pořád a jsem ráda za každý tip.
    Budu k tobě nakukovat.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tu najdeš inspiraci. Mám tu od každého žánru trochu :-)

      Vymazat
  2. Díky za návštěvu mého blogu, díky tomu jsem objevila ten tvůj. Čtu hodně a ráda, tak se budu ráda inspirovat. Julii Caplinovou znám, pár knížek už jsem přečetla. Oddechovky a příjemné čtení. Včera jsem dočetla Osudné svědectví od Roberta Bryndzy, toho čtu moc ráda. Zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  3. Ronii, tuhle knížku určitě pořídím mamce (kupujeme jí knihy od Caplinové) a určitě si jí půjčím na dovolenou :o)
    Měj příjemný večer a děkuji za návštěvu na mém blogu. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. nedávno jsem dočetla Chatu ve Švýcarsku a byla jsem nadšená:) jsem ráda, že jsem autorce dala ještě šanci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Před pár dny jsem dočetla Vilu v Itálii a byla jsem nadšená. Ideální letní čtení. :) Těším se na další díl.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle letní oddechovky mám ráda. Děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat