pátek 2. srpna 2024

Červenec 2024 - Přírůstky do mé knihovny

A máme tu srpen. Tak se spolu podíváme jaké knihy se ke mě dostaly v červenci. Neutrácela jsem a dostala jsem jen dvě knihy. Takže za měsíc červenec se ke mě dostaly jen 4 knihy.
__________

MEGAKNIHY - Z megaknih jsem si koupila BÍLOU VODU, už tak nějak opadl boom na knihu, tak jsem si řekla, že je nejvyšší čas si ji přečíst. Snad se mi bude líbit. A přímo od nakladatelství OCELOT jsem dostala na recenzi dětskou knihu HORA MOUDROSTI.
METAFORA - Od nakladatelství jsem dostala novinku od Isabelly Maldonado - OZVĚNA KRVE. Vzhledem k tomu, že samotná autorka pracovala přes 20 let u policie, tak jsou její knihy fakt dobrý.
DOBROVSKÝ - 2x jsem navštívila obchod Dobrovský, vedle ve městě. Poprvé mě nic nezaujalo a podruhé jsem si koupila knihu ve slevě za 99Kč AMERICKÝ PREDÁTOR.

6 komentářů:

  1. Bílá Voda není úplně lehké čtení, ale byla jsem ráda, že jsem ji přečetla.

    OdpovědětVymazat
  2. Verčo, já už beletrii až na výjimky nekupuji, prostě to není kam dávat... Ráda jsem se podívala.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Docela ráda bych si něco od Tučkové přečetla.Podívám se u sestry ta si hodně kupuje nové knížky.Dnes za ni jedeme.Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. ta Hora moudrosti je tak krásná knihy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu knížku neznám, ale dle názvu mě nejvíc zaujala Ozvěna krve :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat