úterý 17. září 2024

Brand box PODZIM 2024

Krásný večer!
Minulý týden v pátek mi dorazil podzimní BRAND BOX. Tentokrát jsem byla překvapená, že je tak lehoučký, po rozbalení jsem byla trochu zklamaná. Přišlo mi, že je uvnitř málo věcí a žádný časopis. Málo věcí uvnitř nakonec není, jen jsou všechny tak malé, že se zná, že jich je málo. Dohromady jich je 10 v celkové hodnotě 431Kč.
Mrkněte do celého článku, kde uvidíte, co v boxu bylo.

BONDUELLE BON MENU MAROKO (79,90,-) - Cizrnu máme rádi, určitě vyzkoušíme, a když nám směs zachutná, tak ji budeme kupovat jako rychlou nouzovku.
BONDUELLE BON MENU INDIA (79,90,-) - Čočka se zeleninou, tak to jsem zvědavá, jak bude chutnat. Prý bude směs ideální k rýži, tak to vyzkouším. Značku Bonduelle moc často nekupuji. Je drahá a chuťově nám nevyhovuje. 
VINEA BÍLÁ (19,90,-) - Vineu jsem nikdy neměla ráda, ale ráda si ji po dlouhé době dám a vyzkouším, zda mi stále tak vadí, jako dřív.
AIR SEMTEX ENERGY DRINK (500ml 32,90,-) - Klasika Semtex, kupuji si ho, když na mě jde migréna. Tento mi chutná a není nějak extra bublinkatý, jak píšou. Vyhovuje mi, takže si ho budu kupovat, když budu potřebovat.

FINI-MINI NOODLES (19,90,-) - Čínské polévky nekupuji, ani si nepamatuji, kdy jsem nějakou měla. Určitě si tuto zkusím uvařit až budu někdy sama doma a nebude se mi chtít vařit, ale upřímně mi není sympatická a kuřecí bych si normálně nevybrala.
OVESNÝ CHLÉB PENAM (46,90,-) - Občas nějaký balený chléb koupím, od této značky mám nejraději Ranní. Bohužel tento ovesný není dobrý. Přijde mi jako by byl nedopečený a na chuť mi nechutná vůbec. 
POP CHIPS BARBECUE BOHEMIA (45,90,-) - Už jsme tyto chipsy měly a jsou dobré, ale je tyto s příchutí barbecue. Normálně chipsy nekupujeme, ale když jsou v boxu, tak si rádi dáme. Jinak značku Bohemia poslední dobou nemám ráda, dříve měli brambůrky výborné, bohužel asi změnili recepturu a nechutnají mi.

FRUIT GUMMIES CHERRY (32,90,-) - Nemám ráda cherry příchutě a žužu bonbony nemusím vůbec, když tak přemýšlím, tak poslední dobou sladké nemusím celkově, nějak se mi změnili chutě. A když vidím tu cenu za tak malinký pytlík, tak to si raději koupím zákusek u nás v cukrárně, když by mě honila mlsná.
HUBBA BUBBA (2x 59,90,-) - Tak toto je pro mě nostalgie. Byla jsem na základní škole, když toto začali prodávat. Byli jsme všichni schopni žvýkačku sníst celou na posezení. Příchuť kola byla skvělá, bohužel ta růžová není vůbec dobrá a jak už je zvykem u ovocných žvýkaček, tak dobrá chuť je jen na chvilku, pak už je žvýkačka na vyhození. Co mě, ale zarazilo? CENA, to jsem docela vyvalila oči.

Bohužel byl tentokrát box takový chudší. Radost jsem měla z cizrny, Semtexu a Hubba Bubba kola.

A co na box říkáte vy?

4 komentáře:

  1. Já jsem moc nadšená nebyla, box se tentokrát hodně minul s mými chutěmi. Už jsem ochutala Gummies a ty mi chutnají, zato chipsy u nás byly totální propadák.

    OdpovědětVymazat
  2. Verčo, já bych moc nadšená nebyla...
    Děkuji za nahlédnutí do krabice a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíc zaujaly cizrnové směsi a brambůrky :) Naopak bych neměla vůbec radost ze žvýkaček a energeťáků, ani jedno nejím/nepiju.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Luštěninové směsy bych klidně vyzkoušela a stejně tak brambůrky a nudle. Bonbónky by mi zabral syn a sestra miluje Hubba Bubba. Takže za mě celkem zajímavý box. :)

    OdpovědětVymazat