neděle 22. září 2024

Glanc box - HOME CARE SPECIAL EDITION

Zdravím!
A dneska tu mám konečně článek o druhém boxu. Tentokrát GLANC BOX plný produktů do domácnosti z drogérie a kosmetiky. Byla jsem zase zvědavá, co bude v boxu. Chtěla jsem aviváž a nějaký produkt na pleť.
Co jsem nakonec našla v boxu?
Mrkněte do celého článku.

AMBI PUR BATHROOM FLOWERS AND SPRING, OSVĚŽOVAČ VZDUCHU - Dříve jsem přesně tento osvěžovač kupovala neustále dokola, ale v modré barvě. Bohužel změnili klik vzadu a od té doby vůně nevoní tak jako dříve, nevím čím to je, ale voda uvnitř se vypaří hrozně rychle a byt neprovoní, tak jako dříve. Škoda, pač modrý osvěžovač byl fakt nejlepší.
JAR LEMON - Jar je klasika, ale mám doma myčku, takže mi takový Jar vystačí snad na dva roky.
ARIEL GEL FRESH AIR - Gel mám ještě z minulého boxu, protože jsem měla velikou zásobu kapslí a gelů. Tento gel je fajn, hezky voní a přijde mi takový normální, nic extra a zároveň není vůbec špatný.

SWIFFER DUSTER - Super věc. Prachovky jsem nikdy neměla ráda, ale toto je bomba. Prach zůstává přímo na té prachovce a nepráší ho okolo. Toto je snad jediná věc, kterou jsem díky boxu objevila a všude ji doporučuji!
AMBI PUR AIR MIST OSVĚŽOVAČ VZDUCHU VE SPREJI - Značka dělá skvělé vůně do bytu, tato krásně voní. Osvěžovače ve spreji si normálně nekupuji, ale za tento jsem ráda, chyběl mi doma a používám ho. 
KAPSLE JAR PLATINUM PLUS ALL IN ONE - Kapsle do myčky se hodí. Máme doma zásobu a tyto kapsle od Jaru jsou fajn.

ZIAJA JEJU TEKUTÝ KOREKTOR PLETI PŘIROZENÉHO ODSTÍNU - Nekupuji si už několik let tekutý make-up, mám raději zabarvený pudr. Korektor nádherně voní, měl by sjednotit pleť, ale mě přijde dost tmavý, tak nevím no. 
SYNDET SEBAMED CLEAR FACE - Mýdlo pro problematickou pleť, mělo by obnovovat ochranný plášť pleti s pH 5,5. Dále by měl podporovat boj proti akné a černým tečkám. Tak na toto mýdlo jsem zvědavá, pleť si čistím vždy ve sprše. Sice mám raději gely, ale mýdlo moc ráda vyzkouším. Značku znám, většinou jsem od ní měla dobré produkty, tak snad bude i toto mýdlo dobré.

Z boxu jsem byla vcelku nadšená. Nejvíce mě zaujalo mýdlo od Sebamed. Jinak tam byly produkty, které běžně používám, tak mám doma dobrou zásobu a nějakou dobu nebudu muset kupovat prostředky do domácnosti.

A co na box říkáte vy?


5 komentářů:

  1. Taky bych snad většinu věcí využila. Řekla bych, že povedený box :) Nejvíc mě asi zaujala ta prachovka :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla spokojená. Jen mi bylo trochu líto, že nevyužiju kosmetiku - jsem už trochu jiná věková kategorie.

    OdpovědětVymazat
  3. Verčo, určitě se dá vše bez problémů spotřebovat.
    Děkuji za nahlédnutí!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Já vůni od Ambi Pur měla poprvé a jsem z ní nadšená. Obsah boxu bych využila celý.

    OdpovědětVymazat
  5. značku Sebamed znám a mám ji ráda :) boxík vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat