čtvrtek 5. září 2024

Srpen 2024 - Přírůstky do mé knihovny

Krásný večer,
dneska se podíváme na knihy, které se ke mě dostaly v srpnu. 

- Měla jsem narozeniny, tak jsem dostala dvě knihy od kolegyně - KRČMÁŘOVA PÍSEŇ a CESTA DOMŮ, na obě knihy se těším, jelikož zrovna čtu Posledního jednorožce.
- Od samotné autorky Veroniky Martinkové jsem dostala dva díly z její úžasné detektivní série - ŽIVÁ MINULOST a MRTVÁ BUDOUCNOST, obě už mám přečtené a sepisuji recenze.
- Navštívila jsem i Levné knihy a malé knihkupectví na dovolené - ČESKÝ NEW YOURK a DVAKRÁT JSEM ZTRATILA SYNA. Nevím, co od knih očekávat, ale v tu chvíli mě zaujaly a byly ve slevě.
- Objednávala jsem přítelovi pár knih u Martinusu, tak jsem si objednala alespoň jednu knihu, která mě zaujala - JAK SE MĚNÍ VĚDOMÍ.

3 komentáře:

  1. Verčo, neznám ani jednu, jistě nás budeš informovat, až je přečteš.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na články o těch knížkách, zvláště pak o knize Jak se mění vědomí. :) Tohle téma mě docela zajímá - psychedelické drogy, LSD, jak pomáhají lidem... Kdo ví, třeba budu přesvědčen si tu knihu koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. knihu Poslední jednorožec mám doma, ale zatím jsem se do ní ještě nepustila :)

    OdpovědětVymazat