pátek 2. července 2021

Červen 2021 - Přírůstky do mé knihovny

Krásný večer!
V červnu jsem si nekoupila ani jednu knihu. Řešila jsem své nové auto, platila jsem gumy a všelijaké maličkosti. Začínám i hodně šetřit, jelikož to vypadá, že se budeme stěhovat cca do roka, tak bych chtěla novou a hlavně vysněnou kuchyň.
I přesto, že jsem si nekoupila ani jednu knihu, tak vám v článku ukážu 8 knih. Jsou to všechno recenzní výtisky od nakladatelství Grada. Moc za všechny knihy děkuji, jsem fakt strašně vděčná za to, že mohu novinky recenzovat.

GRADA
Dětská kniha Ptačí štěbetání od Marcely Kotové. Jedná se o knihu s porozuměním textu. Recenze je na blogu, tak se na ni můžete podívat. Knihu doporučuji, na prázdniny ideální.
První román od Roberta Bryndzy. Mám od něj všechny detektivky, které mám moc ráda. Román byl zvláštní, jelikož je psán formou e-mailů. Určitě si přečtěte mou recenzi, třeba vás kniha zaujme.
Krutá hra od Max Seeck, již druhá kniha od autora. Momentálně ji mám rozečtenou, zatím se mi vcelku líbí, tak snad se ještě více rozjede. 

KRÁSNÉ VĚCI - U této knihy mě překvapila tloušťka, nějak jsem čekala, že bude kniha tenoučká. Nevadí, i bichličky čtu ráda.
ZAŘÍKÁVAČKY - Tak na tuto knihu se těším velmi, snad mě nezklame.
HODINY V PAŘÍŽI - Román odehrávající se v roce 1927. Knihu si vezmu na čtení snad brzy.
PEGAS, PLAMEN OLYMPU - Tuto knihu jsem si vzala proto, abych měla i oddechové čtení, které mě vždy nakopnou na čtení těžších témat.
NEVLASTNÍ SESTRA - Doma mám od autorky knihu Matčina hra. To byla bezvadná kniha, tak jsem byla zvědavá, jaká bude další kniha od Sandie Jones. Líbila se mi, ale jedná se spíše o román s kapkou thrilleru. Recenzi najdete ZDE.

5 komentářů:

  1. Krásné knihy, z těchto jsem nečetla / nemám ani jednu.
    Tak ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky žádnou neznám. Já knihy kupuju málo, resp. vlastně skoro nekupuju. Hodně si půjčuju, hlavně z knihovny a pak knížky dostávám. Důvodem omezení nákupů je místo. Ty nebojuješ s problémem "kam s nimi" (zejména u knížek, které člověk přečte a ví, že se k nim nevrátí))?

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné nové kousky :) já se v červnu taky docela krotila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně knížky, já jsem v červnu koupila šest knih - dvě sobě, dvě si vybrala mamka a dvě sestra. Článek teprve nachystám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát nemáme společnou ani jednu knihu. :) Ale přeju ať se líbí. :)

    OdpovědětVymazat