čtvrtek 1. července 2021

Nevlastní sestra - Sandie Jones

Krásný večer!
První červencový den a u nás byla tedy pěkná zima. Snad se počasí o víkendu zlepší, když mám konečně dovolenou.
Dneska tu mám recenzi na druhou knihu od Sandie Jones - NEVLASTNÍ SESTRA, kterou opět vydalo nakladatelství Cosmopolis. Předchozí kniha byla super, tak jsem byla zvědavá, jaká bude tato novinka.
Mělo by se jednat o thriller spíše pro ženy, tedy asi nejspíš jednodušší a oddechové čtení. 
Anotaci i mou recenzi najdete v celém článku.

Anotace:
Sestry Kate a Lauren si vždycky byly navzájem oporou. Každou neděli pravidelně obědvají spolu se svou matkou a po smrti otce na této tradici lpí ještě víc. Jednoho dne však někdo zaklepe na dveře a rázem je všechno jinak. Na prahu stojí mladá žena. Představí se jako Jess a v ruce drží výsledky testu DNA. Tvrdí, že je jejich nevlastní sestra.

Následky její návštěvy na sebe nenechají dlouho čekat. Najednou začíná vyplouvat na povrch, že každá z žen ukrývá nějaké tajemství a jejich rodina možná není tak dokonalá, jak by se na první pohled mohlo zdát.

Co já na anotaci:
Anotace moc neprozradí, ale přesto mě lákalo si knihu přečíst, už jen proto, že mám ráda knihy s rodinným tajemstvím. Zajímalo mě, co začne vyplouvat na povrch, jestli jejich otec byl své ženě nevěrný nebo zda je Jess podvodnice.

Recenze:
Knihu přeložila, tak jako první knihu od autorky překladatelka Michaela Martinová. Opět skvělý překlad, skvělý styl psaní a hlavně skvěle vymyšlený příběh, který se mi zdál trošičku překombinovaný, ale i tak mě kniha bavila, jelikož jsem od ní neočekávala nic světoborného.
Díky tomu, že jsem si knihu brala na čtení s tím, že to bude jednodušší thriller, tak se mi kniha vcelku líbila, i když znám daleko lepší knihy. Určitě stojí za přečtení, na dovolenou ideální volba.

O příběhu:
Kate a Lauren jsou sestry. Otec jim umřel a skoro každý víkend se schází u maminky doma na oběd. Jednou takhle u oběda někdo zazvoní a dovnitř vpadne žena. Představí se jako Jess a tvrdí, že je nevlastní sestra Kate a Lauren. Jedna ze sester se snaží najít vše, aby dokázala, že je Jess podvodnice, kdežto druhá sestra s Jess naváže bližší kontakt. Při hledání pravdy se objevuje první kluk jedné ze sester, druhé sestře se splní sen, o který se snažila několik let a maminka holek zapírá a lže...Konec jsem předvídala asi v polovině. Bylo to vcelku jasné, ale i tak jsem si knihu užila.
___________________

Za mě super oddechové čtení, je to spíše lehčí thriller. Knihu budete mít během pár dní přečtenou. I Matčina hra byla kniha spíše román s kapkou thrilleru, což je i Nevlastní sestra. Já jsem s knihou spokojená, proto ji doporučuji pro všechny, kteří chtějí číst napínavý román.
Matčina hra se mi líbila, ale daleko více.

Recenzi na předchozí knihu MATČINA HRA najdete na mém blogu TADY.
Obě knihy vřele doporučuji!

7 komentářů:

  1. Já teď začala číst nějaký slaďák, upřímně si nepamatuju, jak se jmenuje, ale je to celkem sranda a oddychové čtení. Ale pár thrilerů mě tu na poličce také čeká :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. To zní opravdu dobře. :) Thriller jsem nečetla hodně dlouho, takže si myslím, že už je čas na změnu žánru. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem četla víc názorů, že první autorčina kniha byla lepší. :) Já ale nejspíš obě vynechám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako dovolenkové čtení to může být fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. kamarádka také četla obě knihy a první kniha se jí také líbila více :) mě to neláká :)

    OdpovědětVymazat
  6. Recenze mě zaujala, proč si neodpočinout i u thrilleru, že? 🙂

    OdpovědětVymazat