čtvrtek 15. června 2023

Duben a květen 2023 - Přírůstky do mé knihovny

Nějak jsem zapomněla na článek o nových knihách za duben a květen. Chci to mít v pořádku, tak jsem se vrhla na jeho dokončení a tady je.

HOST a METAFORA
Když jsem viděla, že vyšla kniha o historii vzniku Lega, tak jsem ji musela mít. Rodinný příběh nejslavnější hračky na světě zpracován do jedné nádherné knihy. Mě se moc líbila a doporučuji ji všem milovníkům lega. Na recenzi se můžete podívat SEM. Rovnou jsem se mrkla, co u Hostu vyšlo a zaujala mě kniha Násilí, je to hodně těžké čtení, ale nebyla to špatná kniha. SOKOLNÍK je třetí díl z nakladatelství Metafora, tak ten mi nesměl chybět.

LEVNÍ KNIHY, OCELOT, HOST A COSMOPOLIS
V levných knihách mě zaujal grafický román POCTIVÝ ŠPION, který je o Dietrichu Bonhoefferovi a o jeho boji proti útlaku německého lidu za druhé světové války, stál asi 89 Kč
Nakladatelství Ocelot mi zaslal na recenzi nový retelling na Malou mořskou vílu PÍSEŇ SIRÉNY, krásná obálka. 
Od Hostu jsem pak dostala LES V DOMĚ a dětskou knížku KDO SPÍ VE SPÍŽI. Jsem hrozně moc ráda, že jsem si knihu Les v domě stihla přečíst ještě dřív, než začal neuvěřitelný humbuk ohledně vykradení příběhu atd..
A u nakladatelství Cosmopolis vyšla krásná kniha ŘECKÉ ŠTĚSTÍ od Kateřiny Panou, která píše blog Řecké štěstí o Řecku, jelikož tam bydlí několik let a získala za něj ocenění Magnesia Litera Blog roku 2022.

MEGAKNIHY, VÝHRA a LEVNÉ KNIHY
V práci jsem si přečetla knihu JULIE A ŽRALOK, a hned po dočtení jsem si ji musela objednat. Nádherná kniha i příběh. Objednávala jsem u Megaknihy.
Na instagramu @kosmasnaferovku jsem vyhrála knihu PŮJDU S TEBOU.
Na konci května jsem byla v Levných knihách, ale nic jsem si nevybrala, nakonec jsem odcházela s komiksem AGNES A SEDMÝ HOST, který stál asi 89Kč.

LEVNÉ KNIHY A MEGAKNIHY
V Levných knihách jsem byla za dva měsíce několikrát a pokaždé jsem odešla s jednou knihou, tentokrát to byla kniha TAJEMSTVÍ HVĚZD, která stála 99Kč. Knihu Poctivý špion jsem kupovala jindy a nějakou záhadou se kniha dostala na fotky 2x.VELKÁ KNIHA ZEMĚMOŘÍ jsem si kupovala u MEGAKNIHY.

4 komentáře:

  1. Společné máme Řecké štěstí, která mám už poměrně dlouhou dobu rozečtené. Musím si to dávkovat po malých částech.

    OdpovědětVymazat
  2. Píseň sirény jsem si díky tobě taky pořídila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verčo, mě zaujala kniha Řecké štěstí, zeptám se v knihovně. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě kniha Půjdu s tebou. Na Les v domě se teprve chystám. 🙂

    OdpovědětVymazat