sobota 12. června 2021

Duben a květen 2021 - Přírůstky do mé knihovny

Krásnou sobotu přeji!
Omlouvám se za neaktivitu, ale měla jsem čtecí krizi. Dneska vám ukážu nové knihy, které se mi doma nastřádaly za duben a květen.

MEGAKNIHY a HOST
Z Megaknih jsem dostala knihu DŮM NA DRUHÉ STRANĚ ULICE. Autorku mám moc ráda, ale tato knihy byla slabší než ty předchozí. Více najdete v mé recenzi. Další dvě knihy jsou z nakladatelství HOST - SVOLENÍ a LISTOPÁD. Obě knihy se mi líbily.

DOBROVSKÝ
20.4. jsem si objednala pět knih u Dobrovského, jelikož měli obrovské slevy. Jako první jsem si do košíku dala JEDNOU ČASNĚ ZRÁNA za 49Kč. Je to kniha, kterou mám na wishlistu hodně dlouho a teď ji měli ve slevě, tak jsem byla ráda. Další knihu, kterou jsem moc chtěla je ZLODĚJ ČÍSEL za 99Kč. První díl mám doma, tak jsem ráda, že jsem druhý díl sehnala takto levně. Dva díly od Hanni Münzer - MARLENE, MEDOVÁ SMRT, obě stály 99Kč. A poslední knihu za 49Kč - ČARODĚJNICE. Ze všech mám velkou radost.

COSMOPOLIS a METAFORA
V květnu jsem dostala tři skvělé knihy. LETNÍ SÁZKA je reading copy, neprodejný výtisk určený k recenzi. Byla jsem moc ráda, že jsem mohla knihu předčasně přečíst a zrecenzovat. RODINA Z PODKROVÍ je skvělý thriller. Obě knihy od autorky byly skvělé. KDO JE BEZ HŘÍCHU vypadá hodně dobře, zrovna ji mám rozečtenou.

HOST
1913 LÉTO JEDNOHO STOLETÍ a 1913 CO JSEM JEŠTĚ CHTĚL VYPRÁVĚT.
Obě knihy mě velmi zaujaly. První díl mám již přečtený, na druhý se chystám.

7 komentářů:

  1. Listopád si plánuji přečíst, nedávno jsem viděla kus rozhovoru s autorkou :) Zaujala mě Rodina z podkroví, na pár blozích jsem už četla na knihu pěkné recenze, třeba bude brzy i u nás v knihovně k půjčení :)

    OdpovědětVymazat
  2. momentálně procházím také čtecí krizí, ale vždy v létě přijde :D letos přišla trochu dřív, ale co se dá dělat :)

    ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Listopád máme doma. Těším se, až si od autorky něco přečtu. Ostatní knihy jsou taky lákavé, Cosmopolis a Metafora nejlákavější. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Slušná hromádka knih. Já teď ještě pořád četla dárky, teď hlavně cizí - doputovaly ke mně knihy, co dostal manžel a máma ... Z těch tvých mne zaujala Rodina v podkroví.

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné co jsem zaznamenala tak je Listopád.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pěkná hromádka. :) Přeju, ať se všechny líbí.

    OdpovědětVymazat