sobota 12. června 2021

Přečtené knihy za březen, duben a květen 2021

Jak jsem měla čtecí krizi, tak se mi ani nechtělo psát, proto přidávám článek o přečtených knihách za tři měsíce.

UKRADENÝ PŘÍPAD - Oddechový román s dobrým koncem. Na léto ideální. Recenzi najdete ZDE.
PEKÁRNA S VŮNÍ SKOŘICE - Skvělé, odpočinkové čtení. Současný román s kapkou drama, který vás zavede i do roku 1922. Jen je v knize hrozně moc jmen, musela jsem si napsat rodokmen. Na recenzi se můžete podívat, třeba vás kniha zajme.
STRÁŽCE ZTRACENÝCH MĚST, VĚČNOPLAMEN - Třetí díl série. Skvělé pokračování fantasy příběhu, ve kterém figurují elfové, kteří mají schopnosti jako např. Pyrokinetika, Telepatie atd.. Pokud sháníte dobrou fantasy, tak doporučuji tuto sérii. Recenze na knihu je na odkazu ZDE.

VÍNO & ČÁRY - Od začátku do konce je příběh plný kouzel, čarodějnic, napětí a drama s kapkou romantiky. Pokud hledáte kratší příběh s čarodějnicemi, tak rozhodně sáhněte po této knize. Ideální k vínu. Recenze i na tuto knihu je na blogu ZDE.
LABYRINT NEDOKONČENÝCH SETKÁNÍ - Knihu jsem četla v práci, jelikož mám od autora přečtenou knihu Transport za věčnost, tak jsem si musela přečíst i tuto. Bohužel se mi Labyrint moc nelíbil. Přišlo mi, že splácal autor několik témat dohromady.

DÍVKA BEZE JMÉNA - Druhý díl od Lisa Regan byl naprosto skvělý, tak jako první. Příběh má rychlý spád, proto se nejedná o těžké čtení. Spíše bych řekla, že je to jednodušší krimi příběh pro oddechové čtení. Oba díly doporučuji.
V TEMNOTĚ - Tak toto byla bomba. Pokud chcete dobrý thriller, tak doporučuji tuto knihu, ale je potřeba číst sérii od prvního dílu, abyste věděli, co se stalo Zoenině sestře. 
DŮM NA DRUHÉ STRANĚ ULICE - Leslkey Pearse mám moc ráda. Mám od ní všechny knihy, které u nás vyšly. Bohužel tato byla nic moc. Nejslabší kniha. Určitě se podívejte na mou RECENZI, abyste se dozvěděli o čem kniha je.

ČAJOVNA V TOKIU - Má čtvrtá kniha od autorky. Knihu můžete číst i přesto, že jste nečetli předchozí knihy. Jedná se o jednoduchý a nenáročný romantický příběh. Recenzi najdete také ve složce Recenze.
SVOLENÍ - Další naprosto skvělá kniha. Doporučuji jak mladším slečnám, tak i maminkám. Určitě si přečtěte mou RECENZI. Jedná se o skutečný příběh autorky, která nám krásně ukáže, jaký měl dopad její románek s 50ti letým spisovatelem, který měla, když jí bylo pouhých 14 let.
LISTOPÁD - Mé první setkání s autorkou a upřímně jsem nadšená. Kniha se četla velmi dobře a moc se mi líbila, i když je kniha dost smutná.

HASTRMAN - Zvláštní kniha. Sice se mi moc líbila, ale zároveň se mi nelíbila. Přišla mi zdlouhavá, četla jsem ji asi dva měsíce, ale příběh byl moc pěkný.
VÍ O TOBĚ - Knihu jsem přečetla během jednoho dne a večer jsem se mrkla na seriál. Celý příběh byl skvělý až na posledních pět stran. Konec je tak zvrácený a nadpřirozený, že se mi upřímně moc nelíbil. Seriál byl o dost lepší. V RECENZI si můžete přečíst víc.
JABLEČNÝ KOLÁČ NADĚJE - Sice je to kniha pro děti, ale i tak se mi moc líbila. Dokonce jsem na ní nalákala mou kolegyni, která se od ní také nedokázala odtrhnout. Jednohubka k vínku. 

SMRTKA - Smrtku jsem si chtěla koupit. Ještě, že jsem to neudělala. Knihu jsem si přečetla v práci a nadšená jsem moc nebyla. Další díly číst nehodlám. Kdyby byl čas, tak si je ráda přečtu, ale momentálně toho mám hodně na čtení.
LETNÍ SÁZKA - Můj první reading copy což je neprodejný recenzní výtisk. Jedná se o jednoduchý romantický příběh, který není až tak sladký, jak jsem si myslela, že bude. Ideální pro letní večery nebo na dovolenou. 
1913 LÉTO JEDNOHO STOLETÍ - Rok před první světovou válkou. Moc mě kniha bavila. Recenze bude na blogu snad do týdne.

RODINA Z PODKROVÍ - Rozhodně to není jednoduchý román, ale jedná se o strhující, napínavý až mrazivý thriller s perfektním koncem. Doporučuji!! Autorka psát fakt umí. Více v mé RECENZI.

6 komentářů:

  1. Hodně knížek mě zaujalo a také je mám na seznamu k přečtení! Zatím jsem četla jen Ví o tobě.

    OdpovědětVymazat
  2. To je knih! Spousta mě jich zaujala, ale času na čtení teď moc není.
    Děkuji za inspiraci, vynechala bych Smrtku, kolem které je nevím proč takový povyk, ale jinak bych si vybrala. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetlas toho hodně. Mne zaujaly samozřejmě krimi a thrillery a pak Čajovna v Tokiu a Letní sázka, protože v létě si obvykle půjčuji v knihovně i romantiku :)

    OdpovědětVymazat
  4. stihla jsi toho hodně, pěkná sbírka :) já teď moc nečtu, krize :/ ale na Víno a čáry se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsi toho dost :) Mě zaujala kniha Víno a čáry :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že Pekárnu, Čajovnu a Víno a čáry máme společné. :)) Co se čtecí krize týče, úplně to chápu...já teď budu také spojovat dva měsíce do jednoho článku. :)

    OdpovědětVymazat