sobota 17. července 2021

Přečtené knihy za červen 2021

Krásný večer,
dneska se podíváme na knihy, které jsem přečetla v červnu. Přečetla jsem 12 knih, z toho 5 knih pro děti a mládež, ale i tak jsou to plnohodnotné knihy.
______________________

NE TAK ÚPLNĚ SOUKROMÉ E-MAILY COCO PINCHARDOVÉ - Detektivky o Roberta Bryndzy mám raději. Román formou e-mailů byl zvláštní. Určitě se mrkněte na mou recenzi, kde píši jaká kniha je.
KDO JE BEZ HŘÍCHU - Bohužel se jedná o druhý díl ze série s detektivem Carlem Edsonem. První díl u nás nevyšel, což je velká škoda. Krimi i tak vřele doporučuji. Sice je to tlustší kniha, ale fakt stojí za to!! Více najdete v mé recenzi.
POUPÁTKA - Perfektní kniha o zneužívání dětí psaný očima jedenáctileté Františky, která navštěvuje dramatický kroužek. Vedoucí je učí důvěřovat si a nechce, aby o dramaťáku někomu vyprávěli. Žačky mu natolik věří, že se až předhánějí, kdo k němu bude mít nejblíže. Skvělý román!

ČERNOBYLSKÉ DÍVKY - Román pro dívky z doby, kdy explodoval reaktor v Černobylu. Čekala jsem příběh, který bude více zaměřený na Černobyl. Bylo to trochu něco jiného, ale i tak to bylo fajn čtení.
KOUZELNÍCI Z PRADÁVNA - První díl fantasy série pro děti. Další díly číst rozhodně nebudu. Všechny díly jsou dost tlusté a bohužel to děti dost odrazuje. Vidí jen tloušťku, ale už nevidí to, že kniha obsahuje hrozně moc ilustrací. Příběh byl moc pěkný. Ideální pro kluky i holky.

WARREN XIII. VŠEVIDOUCÍ OKO - Skvělá kniha pro odpočinek od těžších knih. Další díl zatím číst nebudu. Možná si ho na čtení vezmu na podzim. Příběh se čte skvěle a je doprovázen moc hezkými ilustracemi, které jsou laděny do červené barvy. Každý díl má svou barvu. Druhý díl je zelený a třetí modrý.
VOŇAVÁ LÉKÁRNA - Tak to se mi hodně líbilo, ale opět doporučuji pro mladší čtenáře! Další díl číst nebudu, byla to pro mě fajn oddechovka, ale toto je série spíše pro děti. 
TRUHLA ČASU - Další dětská fantasy. Za mě tedy jedna z nejlepších dětských fantasy. DOPORUČUJI i dospělákům.

TAJEMSTVÍ OBSIDIÁNU - Má první kniha od autorky. Romány od ní jsem nečetla, jelikož na románky moc nejsem. Novinka od Petry Martiškové je tentokrát fantasy určená pro mládež. Určitě doporučuji mladším, jelikož starším taková fantasy kniha stačit nebude. Co se týká tématu, tak je to něco, co jsem již četla. Nebylo to špatné, ale mě už taková fantasy kniha nestačí.
1913 CO JSEM JEŠTĚ CHTĚL VYPRÁVĚT - Pokračování knihy 1913 Léto jednoho století od Floriana Illiese. Doporučuji obě pokud budete chtít číst něco málo o tomto období.
NEVLASTNÍ SESTRA - Druhá kniha od autorky. Je to spíše lehčí thriller. Knihu budete mít během pár dní přečtenou. I Matčina hra byla kniha spíše román s kapkou thrilleru. Doporučuji pro všechny, kteří chtějí číst napínavý román. Více v mé recenzi.

CHUŤ PRÁZDNA - Poslední červnový den jsem měla v ruce tenkou jednohubku z nakladatelství Yoli. Četla jsem ji v práci a během kávy jsem ji rovnou i dočetla. Příběh je o dospívající a nepříliš sebevědomé Anně, která chce mít pod kontrolou sebe samu. Za každou cenu chce získat co nejmenší číslo na váze. Začíná být posedlá svým tělem až se zjistí, že trpí anorexií.
Hezky psaný příběh, který nám ukáže, jak člověk s anorexií přemýšlí o svým těle a tak vůbec, jak se cítí. Doporučuji!

Četli jste v červnu nějakou pecku?

4 komentáře:

  1. Ráda bych si přečetla Kdo je bez hříchu, ale doufám, že vyjde taky první kniha. 🙂
    Za červen jsem přečetla dvě knížky, detektivku Mrtvé vzpomínky a román Psí domov. Obě se mi moc líbily.

    OdpovědětVymazat
  2. wow, pěkná sbírka přečtených knih :) já červen měla slabší, ale teď mi pomohla dovolená a zase čtu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám na kontě za červen dvě detektivky (Spitnutí oběšenců a Krize) a jednu špionážku (Řád). Nestíhám číst, kolik bych chtěla, i když červenec díky dovolené možná bude trochu lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Žádnou z knih jsem nečetla, ale zaujala mě Chuť prázdna. :) Já měla červen, co se knih týče, slabší. Zato teď to vehementně doháním. :)

    OdpovědětVymazat