úterý 17. srpna 2021

Přečtené knihy za červenec 2021

Konečně tu mám shrnutí za měsíc červenec. 
V červenci jsem četla fakt hodně. Přečetla jsem 12 knih.
_______________________________-

JAK HITLER UKRADL RŮŽOVÉHO KRÁLÍČKA - Hodně povedená kniha, dokonce přemýšlím, že si ji koupím do své knihovničky.
KRUTÝ HRA - Druhý díl byl za mě super. Pomalejší, zamotaná a překvapující detektivka. Za mě to byla parádní jízda. Více v mé recenzi
999 - Příběh žen z prvního transportu ze Slovenska do Osvětimi. Hrozná představa...myslíte si, že Vás rodiče posílají na práci, ale na místě zjistíte, že skoro žádná práce není, jen hlad, špína, zima a nebezpečí. Pokud čtete knihy o 2.světové válce, tak tuto nesmíte vynechat.

PEGAS - 1.díl Plamen Olympu - Jedná se o dětskou fantasy knihu, tudíž nebude dospělému čtenáři stačit. Kniha je napínavá od začátku do konce. Příběh se čte velice dobře a rychle. Pro děti doporučuji!
KLÍČ - Skvělá kniha, kterou jsem přečetla během jedno dne. Neuvěřitelně silný a emoční příběh, který mohu vřele doporučit! Určitě se podívejte na mou recenzi
DOPIS - Sice hodně podobné Klíči, ale i tak se mi obě knihy moc líbily. Jedná se o nesmírně čtivý a poutavý román, který v každém čtenáři vyvolá nějaké emoce. Příběh vypráví o ženách, které to v době, ve které žily, neměly vůbec jednoduché. Je to silné čtení, které mohu vřele doporučit.

ZA DVEŘMI TMA - Všude se píše, že se jedná o thriller, bohužel se o thriller nejedná. Je to skvělý psychologický román s kapkou thrilleru. Určitě stojí za přečtení. Recenze je na blogu ZDE.
OSTROV TISÍCE HVĚZD - Moc hezký příběh pro děti o ztrátě blízkého člověka. Doporučuji starším dětem.
SONDERBEHANDLUNG NEBOLI ZVLÁŠTNÍ ZACHÁZENÍ - Kdysi jsem četla knihu V PEKLE PLYNOVÝCH KOMOR. Byla drsná a říkala jsem si, že je to jedna z nejlepších knih ohledně svědectví  lidí, kteří pracovali u plynových komor. Tato od Müllera byla taky hodně dobrá. Dokonce byl "kolega" Šloma, který napsal knihu V pekle plynových komor. Obě knihy doporučuji, pokud chcete číst drsné svědectví z Osvětimi. 

SVĚDKOVÉ Z TOVÁRNY NA SMRT - Hodně odborná kniha, spíše je to "učebnice". Určitě se jedná o hodně dobrou knihu, která obsahuje plno informací.
HUGO A JEHO VELKÝ OBJEV - Velmi tlustá kniha. Obsahuje hrozně moc kresbiček, které jsou přes celé strany. Pěkný příběh, určitě se podívám i na film.
OBR Z MLHY - Byla to fajn jednohubka, ale měla své mouchy. Určitě stojí za přečtení, jen je o něco slabší než předchozí kniha ÚTOČIŠTĚ.

8 komentářů:

  1. To je pořádná hromada přečtených knih. :) Taky bych chtěla tolik číst... já jsem teď v prostřed čtecí krize a ne a ne se z ní vymanit. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Za měsíc jsi toho stihla přečíst opravdu hodně :) Zaujaly mě hlavně knihy z prostředí koncentračních táborů, toto téma mě hodně zajímá.

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je pěkná nálož :) těším se, až vyjde Obr z mlhy... na toho se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    moc zajímavé knihy sis vybrala k přečtení. Já znám jen ten Dopis, moc se mi líbil. Taky chystám článek o přečtených knihách, ale ještě jsem to nějak nestihla:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné a zajímavé knížky sis vybrala. 🙂
    Ráda bych si přečetla Dopis a Klíč.

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jednu knihu neznám... Ale tématiku druhé světové války mám docela ráda.
    Třeba Zlodějka knih je pěkná. Jsou to dojemné příběhy...
    Design knihy Ostrov tisíce hvězd se mi líbí :D
    A název Jak Hitler ukradl růžového králíčka zní zajímavě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Žádnou z knih neznám. Ale některé mě moc zaujaly a asi si v blízké době nějakou z nich koupím a zkusím si přečíst. Dávám určitě některé na svůj seznam. Takové shrnutí se mi líbí a ten krátký komentář ke každé z knih je moc fajn. Super článek.
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně knih jsi přečetla, já jich přečetla 7. Žádnou knihu neznám.

    OdpovědětVymazat