neděle 15. srpna 2021

Červenec 2021 - Přírůstky do mé knihovny

Krásnou neděli! 
Já už jsem z dovolené doma, na Šumavě bylo krásně, ale týden mi nestačil. Potřebovala bych volno, tak půl roku, abych stihla vše, co bych stihnout chtěla.
V červenci se mi sešlo poměrně dost recenzních výtisků. Jen jednu knihu jsem si koupila.
Poslední dobou si knihy vůbec nekupuji. Nestíhám číst, ale můj wishlist se stále plní.

METAFORA a COSMOPOLIS
Na začátku měsíce jsem dostala tyto tři skvělé knihy. ZA DVEŘMI TMA byl skvělý psychologický román s kapkou thrilleru. Určitě se podívejte na mou recenzi, myslím si, že kniha stojí za to. KLÍČ a DOPIS byly skvělé knihy. Více se mi líbil KLÍČ, ale určitě doporučuji obě. Na obě knihy jsem psala recenzi, můžete je najít na blogu v záložce Recenze.

COSMOPOLIS a METAFORA
STARÁ FOTOGRAFIE byla fajn kniha na téma nacisti a odboj. V recenzi najdete více. VRAŽDY S CEJCHEM jsem ještě nečetla, ale na knihu se moc těším. V JABLOŇOVÉM SADU je další kniha, kterou se teprve chystám číst. Snad to bude oddechové lehčí čtení, na které se dost těším. A poslední kniha ZAPOMENUTÝ OSTROV NĚKDE V PACIFIKU. Tak tuto knihu DOPORUČUJI všem, já si ji po přečtení zařadila do nejlepších knih za rok 2021. Určitě si přečtěte mou recenzi.

KNIŽNÍ KLUB a METAFORA
Chlapec, krtek, liška a kůň...když jsem viděla nádherné fotografie na instagramu, tak jsem si knihu také musela pořídit. Stála 299 Kč, což byla vcelku dobrá cena, jelikož jsem knihu viděla i za 400 Kč. Pokud na knihu narazíte, určitě si ji kupte. Taková krásná kniha nesmí v knihovně chybět.
OBR Z MLHY je reading copies, byla jsem ráda, že jsem měla zase možnost přečíst si knihu ještě než vyšla. Předchozí kniha ÚTOČIŠTĚ byla skvělá, tak jsem byla zvědavá jaká bude tato a musím říct, že byla fajn, ale né až tak jako první kniha od autora. 

Jaké knihy jste si pořídili vy v červenci?

9 komentářů:

  1. Hlavní je, že sis dovolenou užila :) knihu Chlapec, krtek, liška a kůň za sebe taky mohu jen doporučit :) opravdu překrásná kniha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis hezké knihy, všechny mě zaujaly. 🙂
    Já se snažím nakupovat už jen to nejnutnější, protože mám plnou knihovnu. Krom toho, v létě moc nenakupují... Ale na mega knihách měli dobře ceny, tak jsem neodolala a koupila si Třpytivou hodinu, Mlhu nad Shadow Sands a Co dělá tenhle knoflík?. Na všechny knížky se už teď těším. 🙂
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si teď pořídila Listopad, tak na to se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Většina titulů se mi zdá zajímavá a klidně bych po nich sáhla. Aspoň na zkoušku

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    moc pěkné přírůstky, já jsem o těch svých už taky stihla napsat článek (http://ciculka.cz/knizni-prirustky-cervenec-2021/). Vraždy s cejchem jsem stihla už přečíst a moc se mi líbily. Novou knihu od Loubryho jsem ještě neměla, ale dost se na ni těším.
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné přírůstky jsi pořídila. :) Mě hodně láka Dopis nebo Za dveřmi tma. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné přírůstky, přeji, ať se ti líbí 😁

    OdpovědětVymazat
  8. Klíč, Dopis a V jabloňovém sadu máme společné. :) I další přírůstky ale nevypadají vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Klíč jsem si nechala ujít a docela mě to zpětně mrzí (podle recenzí a dojmů, co jsem zaregistrovala na instagramu), přitom autorčinu knihu Dopis jsem četla a líbila se mi, ale Klíč mě nějak podle anotace nelákal... :(
    Ale čeká mě Za dveřmi tma.
    Tak přeji ať se vše líbí.

    OdpovědětVymazat