úterý 1. prosince 2020

Přečtené knihy za říjen a listopad 2020

Krásný večer!

Dneska bych vám ráda ukázala 12 knih, které jsem přečetla v říjnu a listopadu. Nějak jsem nestíhala psát články, proto dva měsíce v jednom článku. Recenze jsem se snažila přidávat, tak snad u mě najdete nějakou inspiraci.

AŤ ZEMŘE - Román s thrillerem na konci. Jako líbila se mi, ale mám raději thrillery, které jsou napínavé od samého začátku. Pro mě to bylo oddechové čtení. Celá recenze na knihu je ZDE.
VĚRNÝ ČTENÁŘ - Psychologický thriller s hororovými prvky. Složitější a zmatený případ vražd, který je zakončen zmateným koncem. Knihu pochopí jen ten, kdo dával při čtení hodně dobrý pozor, má dobrou fantasii a představivost. Recenzi si můžete přečíst TADY.
SPÍCÍ MĚSTO - Knihu jsem si přečetla na popud kolegyně. Knihu četla, když měla krátce po porodu a prý z knihy neměla dobrý pocit. Zhltla jsem ji během jednoho dne a bohužel mě moc nezaujala. Čekala jsem víc, a proto přišlo asi zklamání. Možná kdybych měla malé dítě, tak bych na příběh pohlížela jinak. Další díly od autora zatím číst nehodlám.

STRÁŽCE ZTRACENÝCH MĚST - Druhý díl a za mě totální pecka. Moc se mi série líbí a těším se na pokračování. Doporučuji pro milovníky fantasy. Určitě se podívejte na celou recenzi SEM.
MIZEJÍCÍ DÍVKY - Od knihy jsem čekala trochu něco jiného, ale i tak mě kniha nezklamala a byla jsem i mile překvapená ze závěru knihy. Jedná se o dobrou detektivku s nečekanými zvraty. Až do konce nebudete vědět, kdo je vinen. Pokud vás zajímá recenze, tak ji najdete TADY.
CUKRÁŘOVA DCERA - Knihu jsem si chtěla přečíst, už když vyšla, ale nebyl čas a v říjnu jsem si ji konečně v práci našla a přečetla. Nešlo se od ní odtrhnout. V knize jsou dvě linie. Jedna je z 20. století a druhá je z 80.let. Kniha se mi moc líbila. Jedná se spíše o romantický příběh, který je i tak trochu smutný.

POD DOHLEDEM - Příběh je od začátku zpestřen tím, že po pár kapitolách přítomnosti se objeví rozhovor z výslechu na policii, který se odehrává až na samém konci knihy, jelikož se vražda stane až skoro úplně na konci. Moc dobrý thriller. Bavil mě od samého začátku. Doporučuji! Na recenzi se určitě mrkněte.
HOTÝLEK NA ISLANDU - Romantika z Islandu. Knihu jsem četla, když byla venku šílená mlha. Takže ideální kniha, a proto se mi i líbila. Sice to není nejlepší kniha od autorky, ale i tak byla vcelku fajn. Celou recenzi si můžete přečíst na mém blogu TADY.
ZUZANIN DECH - Recenze tu byla snad předevčírem. Dost dobrá kniha, která obsahuje krutý příběh Zuzany, která přijde o všechno a obelhává jí jediný kamarád, který jí zbyl.

LALEČKA - Byl to smutný příběh, který se skutečně stal. Moc se mi líbil a nepřišel mi nějak přibarvený nebo vymyšlený. Určitě doporučuji, pokud chcete číst příběh z druhé světové války, ale nechcete číst, jaké to bylo v koncentračních táborech. V této knize tábory nejsou, jedná se o příběh jedné malé holčičky, která přežila díky maminčiným kamarádkám z dětství. Celou recenzi najdete ZDE.
MÁ TEMNÁ VANESSA - Kniha z práce. Ještě jsem ji nedočetl, snad ji dočtu ještě dneska. 
MLHA NAD SHADOW SAND - Knihu jsem dočetla včera a recenze na ní bude snad na blogu do konce týdne. Byla to klasická čtivá detektivka. Líbila se mi, ale nebylo to tak napínavé, jak jsem očekávala.

3 komentáře:

  1. Věrný čtenář mě zaujal už v předprodeji - knihu bych zkusila v elektronické podobě. Mizející dívky mě zaujaly tak moc, že kdybych měla místo, už by byly u mě v knihovně. Čtečka to jistí. :) Cukrářova dcera čeká v knihovně až na ni bude řada. Snad příští rok - moc se těším. Pod dohledem mě taky velmi láká. Těším se na tvou recenzi Mlhy nad Shadow Sands. Kanibal z Nine Elms už na mě čeká. Ráda bych si ho přečetla ještě letos.

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné číslo :) já teď čtu docela pomalu, takže to asi nebudu mít ani za tři měsíce :D

    Série s Erikou od Brynzy je prostě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať zemře a Hotýlek... mám přečtené také a s oběma jsem byla spokojená. Jinak mě hodně láká Cukrářova dcera, děkuji za tip. :)
    Přeju pohodové čtení i v prosinci. :)

    OdpovědětVymazat