sobota 4. prosince 2021

Přečtené knihy za říjen a listopad 2021

Krásný večer, 
dneska tu mám článek o přečtených knihách za měsíc říjen a listopad 2021. Bohužel jsem měla nějakou čtecí krizi. Takže jsem za dva měsíce přečetla jenom 9 knih.

NEFRITOVÁ LILIE - Smutný a přesto krásný příběh. Pokud si chcete přečíst román z 2. světové války, který vám odhalí dávné tajemství jedné rodiny, tak doporučuji tuto knihu. Více se dozvíte v mé recenzi.
V JABLOŇOVÉM SADU - Mám ráda příběhy, ve kterých se odhaluje rodinné tajemství. Příběh mě od začátku do konce bavil, byl to pro mě oddechový a romantický příběh s kapkou rodinného drama. I když byl příběh dost předvídatelný, tak se mi kniha líbila. Více v mé recenzi.
ROMEO A JULIE Z OSVĚTIMI - Román není psaný klasickým stylem, ale jedná se spíše o rychlý souhrn jednoho příběhu. Začátek byl těžší, jelikož obsahuje plno dat a jmen. Mala a Edek utíkají z Osvětimi, ale ještě předtím Mala zachraňuje vězně, jak se jenom dá.

PEGAS 2.DÍL - Mnohem lepší než první. Sérii Pegas mohu doporučit dětem od 10ti let. Příběh se bude líbit spíše holkám, jelikož je hlavní hrdinkou holka a okřídlený kůň. Recenze je na blogu také.
ARISTOKRAT - Thriller z Karlových varů mě vcelku bavil. Recenzi teprve píšu.
HODINY V PAŘÍŽI - Bohužel kniha není na fotce. Začátek knihy mě moc nebavil, jelikož jsem se musela zorientovat v postavách a jejich příběhu. Když jsem začala rozumět o čem jejich příběh asi bude, tak jsem si začala knihu užívat a moc mě bavila. Více v mé recenzi.

CHATA VE ŠVÝCARSKU - 7. díl ze série Romantické útěky. Hezky promyšlený romantický příběh, který je ale hodně podobný předchozím příběhů. Jen nám tentokrát autorka popisuje krásy Švýcarska. Pokud chcete vědět víte, tak si můžete přečíst mou recenzi.
VÁNOČNÍ PRASÁTKO - Moc hezká fantasy pro děti. Líbilo se mi, jak kluk vyřešil trable s prasátky. Doporučuji nejen dětem.
MATČIN HROB - 3. díl a opět pecka. Toto je jedna z mých oblíbených krimi/thriller sérií. Sérii doporučuji všem! Určitě se podívejte SEM na mou recenzi.

5 komentářů:

  1. Děkuji za zajímavé tipy na čtení. Spousta knih mě zaujala. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční prasátko mě láká, už jsem na něj koukala :D ale nakonec jsem si koupila něco jiného... asi se pro něj vrátím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Matčin hrob a Aristokrata bych si ráda přečetla

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné kousky :)
    Vánoční prasátko bych si chtěla také přečíst

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné shrnutí. :) Mě velmi mile překvapil Matčin hrob i Chata ve Švýcarsku. ;-)

    OdpovědětVymazat